poniedziałek, 22 sierpnia 2011

Gdy czytam wszystkie blogi związane z urządzaniem domu i samodzielnie wykonanymi dodatkami do domu to trochę zazdroszczę.
ja nie mam zdolności manualnych.

Podobają mi się prace decoupage i scrap.Ja tylko wyszywam krzyżykami obrazy.
Mam troje dzieci.Same chłopaki.Syn 20 lat i bliźniaki 13 letnie.


_Pozatym zbieram anioły i filizanki.Uwielbiam piękne rzeczy:naczynia i rzeczy niepowtarzalne.
Uwielbiam czytać książki.
Zbieram również świeczniki,bardzo lubią blask świec w domu a szczególnie gdy za oknem jesienna aura.


2 komentarze:

mojarodzinaidom pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
violi igłą malowane pisze...

Mi też podobają sie prace deku ale sama nie umiem też krzyżykuje trochę robię teraz na szydełko,też zbieram świeczki , małe filiżanki .Znajdziesz u mnie parę blogów z pięknymi wnętrzami .. Pozdrawiam i jeszcze raz zapraszam do mnie ,,,Viola /././

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...