wtorek, 20 września 2011

Jesień i depresja

Jak to zrobić aby w okresie jesienno zimowym za dużo nie jeść?Zawsze w tym okresie człowiek przybywa na wadze.Dlaczego?Wieczory dłłłłuuuuugie i przy książce ,.robótce czy oglądaniu TV mimowolnie sięgamy po łakocie.Za oknem deszcz zawierucha a w domku cieplutko i błogo spędzamy czas w domowych pieleszach.Nawet  nie wychodzimy  na zewnątrz jak  nie musimy.A szkoda!Nawet w czasie okropnej pogody należy się przewietrzyć.
Ja tak mówię a sama nie jestem lepsza.Potrafię przez parę dni nie wychodzić z domu.Jestem osobą depresyjną ,płaczliwą.
Dzisiaj jednak zaczynam kurs angielskiego a od października zaczynam kurs księgowości.
Sama sobie szukam zajęć aby wyjść do ludzi a nie zamykać się w swojej skorupie
.Po utracie pracy czuję się niepotrzebna,czuję się jak gorszy gatunek.
Boję się listopada to on zawsze wpędza mnie w podły nastrój.
Dosyć tych ubolewań Rozpisałam się ale już uciekam.Zaraz dzieci wrócą z basenu i zrobi się domowy codzienny rozgardiasz.

Brak komentarzy: