piątek, 23 września 2011

ZAKUPY











To moje zakupy w e-pasmanterii.Mam dużo planów robótkowo-czytelniczych na okres jesienno- zimowy,a nie wiem czy się wyrobię czasowo.
Wprawdzie nie pracuję(szukam pracy cały czas), ale chodzę na kurs angielskiego a od października będę chodzić na kurs-księgowo-biurowy.
Cały czas staram się rozwijać, jak siedzę w domu popadam w przygnębienie i stany depresyjne.
Pozatym idą święta i trzeba przygotować się do nich wcześniej.Nie lubię zostawiać wszystkiego na ostatnią chwilę.

4 komentarze:

Iskierka pisze...

Zakupy to jest to co lubię najbardziej:) Niestety chwilowo a raczej od lutego(wtedy skończyłam studia) jestem w trakcie szukania pracy. zgadzam się, a siedzenie w domu sprawia, że popadam w przygnębienie i stany depresyjne. Mam nadzieję, że niedługo znajdziesz pracę oraz że zaprezentujesz nam swoje nowe prace:) Pozdrawiam :)

Peninia pisze...

Wspaniałe zakupy:) Też uwielbiam:)
Dziękuję serdecznie za odwiedziny na moim blogu oraz miłe słowa.Pozdrawiam ciepło!
Peninia*

eniutek pisze...

Narobiłaś mi ochoty na zakupy robótkowe :) Ale muszę się trzymać ściśle tego co teraz haftuję ,bo trwa to już półtora roku i powoli zaczyna mnie wkurzać :( Trzymam kciuki za znalezienie pracy :) Dziękuję za odwiedzinki na moim skromnym blogu :) Na pewno będę tu częściej zaglądać ,a tym czasem przesyłam pozdrowienia :)

Daniela pisze...

Jakie fajne te zakupki! Jak coś takiego przybywa, to zaraz ochotniej się wyszywa!

Zakupy w Aliexpress po raz enty.