niedziela, 30 października 2011

Wymianka jesienna

Czas przedstawić wymiankę jesienną .Moją koleżanką wymiankową była -czarna cytryna:
Dostałam od niej śliczne prezenty.Aż szkoda mi ich rozpakowywać.
Piękne serwetki-listki.Śliczne.I jesienna karteczka.
 Przydasie piękne i przydatne oraz słodycze.
Bliżniaki bardzo dziękują za słodkości!
A tu piękny jesienny anioł i breloczek piesio.
Dziękuję Ci "cytrynko" za takie piękności.







A ja co przygotowałam?Oto moje drobiazgi:

Nie sfotografowałam przydasi i słodkości ponieważ zapomniałam.
Zrobiłam zdjęcie tylko dwóch motków wełny które się "cytrynce" przydadzą.Robi piękne rzeczy na szydełku .

Mam nadzieję że wszyscy są zadowoleni z prezentów jesiennych.

11 komentarzy:

Asia-majstruje pisze...

Wygląda na bardzo udaną wymiankę! Wysłałaś piękne rzeczy, a te podkładki w kształcie liścia, które dostałaś - bomba!

emigrantka pisze...

To sie oblowilas,niech zyja wymianki!
Co do swinki to strasznie,strasznie mi przykro;niestety ja tez biorac jakiekolwiek zwierzatko od razu mysle ze kiedys jego czas dobiegnie konca,ale takie zycie niestety:/ Robie wszystko,zeby moje proski zyly u mnie jak paczuszki w masle:)
Sciskam mocno:)

grodzia pisze...

zapraszam do mnie na candy powitalne:)

Moje Brzydactwa pisze...

Twój wisiorek jest super romantyczny zazdroszczę Twojej parze:)

Peninia pisze...

Wspaniała wymianka:) Super!
Dziękuję za odwiedziny na blogu oraz miłe słowa.Dodają twórczych skrzydeł.
Pozdrawiam serdecznie i ciepło.Posyłam uściski:)

Peninia*

Anna pisze...

Bardzo pomysłowe prezenty przygotowałaś, a te otrzymane również super!

Daniela pisze...

Fajne to wszystko, ale Ci sie nagromadziło otrzymanych i wysłanych prezentów!

-pusia- pisze...

Cudne rzeczy otrzymałaś i przygotowałaś. Serwetki listki śliczne, aż szkoda używać :)

Uroczysko Luny, Tworzone w bzach pisze...

Witaj super prezenty zrobiłaś i wysłałaś - cieszę się, że jesteś zadowolona z wymianki i że zapisałaś się na następną:) Pozdrawiam Sylwia

ZMIERZCH LUNY pisze...

piekne prezenty i na pewno bardzo przydatne.

Gosik pisze...

fajna wymianka^^ pozdrawiam serdecznie!