czwartek, 27 października 2011

Gzety i książki

Przedstawiam znowu gazetki.Wiem ,wiem za dużo już ich mam.Ograniczę kupowanie ale po świętach.Boże Narodzenie i jego klimat nastraja mnie do szaleństw.

Kupiłam jeszcze specjalne wydanie "Pani Domu"-Haft krzyżykowy- z wzorami świątecznymi.Wzory są cudne i polecam każdemu.Zdjęcia nie ma bo aparat wziął ze sobą mąż w podróż a na internecie nie mogę znaleźć.
Chcę polecić wam super książkę w dwóch tomach- Debbie Macomber.
Jest to opowieść o małym sklepiku z włóczkami ,o kursach robienia na drutach i o przyjaźniach kobiecych tam się nawiązujących.
Mnie się książka bardzo podobała.Zwykli ludzie ,zwykłe problemy i pasje.

5 komentarzy:

Daniela pisze...

Jej, dziewczyno, masz w domu kopalnię pomysłów!

Katharinka pisze...

Uwielbiam takie gazety :)))
Są niezastąpioną kopalnią pomysłów :)
:*

Dasia pisze...

A ja dziś obleciałam całe moje miasteczko...i wróciłam z pustymi rękoma, ręcoma, rękami...nic zero, panie po kioskach nie pamiętają czy miały, nie wiedzą czy będą i w ogóle wiocha nie miasteczko, po południu jak będę miała auto do dyspozycji pojadę do Oświęcimia.Trafia mnie, że u mnie to taki zaścianek się zrobił ;(

Titania yng Nghymru pisze...

świetne gazetki. totalnie mi nie znane. tez uwielbiam je kupować :)

Balbina64 pisze...

Ostatnio kupiłam nowy numer "Twórczych inspiracji". Polecam! Obok ozdób świątecznych także coś na karnawał - ciekawa biżuteria.

Ciekawe są te dwie książki. Lubię takie klimaty.

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...