piątek, 7 października 2011

Prowansja


Lubicie klimaty Prowansji?Ja uwielbiam.Marzy mi się kuchnia w tym stylu.Gdy oglądam takie kuchnie to tylko wzdycham.Moja kuchnia jest dla krasnoludków nie dla normalnych ludzi.Panuje w niej chaos,nic nie ma swojego miejsca.Nasza rodzina jest pięcio- osobowa.Mieszkamy na 47 metrach.Chaos panuje nie tylko w kuchni ale i w całym domu.Mam w domu samych facetów  którzy nie cierpią sprzątać.Nie potrafię opanować tego rozgardiaszu.Ja jestem pedantką jak każda osoba spod znaku panny. Ja ciągle ogarniam mieszkanie a moi faceci zaraz ten ład burzą.Nie mogę ich nauczyć czystości.Jestem na straconej pozycji.

2 komentarze:

barbaratoja pisze...

Takiej ilości męskich osobników w domu to ci nie zazdroszczę;-)))
Ale z drugiej strony...

kiciula {Gatto-Arte} pisze...

też bym chciała taką kuchnię :) a co do facetów, którzy nie lubią sprzątać....czy są tacy którzy lubią????