niedziela, 9 października 2011

Słoneczko

Dzisiaj piękne słoneczko ale trochę zimno na dworze.Słońce jednak daje "kopa" i mam ochotę robić więcej niż zdołam.Wczoraj do północy haftowałam xxx ale pokazać nie mogę-niespodzianki na wymianę.
Gdybym mogła haftowałabym całą noc, takie miałam natchnienie.Mąż mnie wreszcie pogonił do łóżka.Powiedział że w końcu oślepnę.Teraz jest godzina 08.27,a mi pokaże pewnie 0.00.Coś zegar mi szwankuje.Nastawiam ciągle dobrą godzinę a licznik mi to przestawia.No nieważne.
Życzę dużo słońca w ten niedzielny dzień dla wszystkich którzy mnie odwiedzają.Dziękuję za komentarze!!!

5 komentarzy:

barbaratoja pisze...

Nie pada już ,ale okna mam całe w kroplach deszczu;-)

reala pisze...

U mnie też słonecznie i chłodno :)

Daniela pisze...

Dzięki za to słoneczko!

raeszka pisze...

Zdecydowanie słoneczko sprzyja chęci do robótkowania :).

Peninia pisze...

U nas też dziś zagościło słoneczko:)

Serdecznie pozdrawiam i dziękuje z serca za odwiedziny na blogu i miłe słowo:)
Uściski i promyki jesiennego słonka posyłam.

Peninia*

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...