środa, 26 października 2011

Wielka księga

Miałam nic nie kupować do świąt a szczególnie książek i czasopism.Powiedzieć łatwo trudniej być konsekwentnym.Jak nie można kupić takiej książki za jedyne 24 zł.
Mnóstwo dekoracji świątecznych ,przepisów na słodkości a poza tym aż 1000 naklejek do robienia kartek i dekoracji świątecznych.
Kupiłam też trzy czasopisma robótkowe ale o tym innym razem.
Zapisałam się na cztery wymianki i już zaczęłam "produkcję". Działam jak mrówka,choć czasu brakuje, ale wywiążę się ze swoich zobowiązań.....!!!!!

6 komentarzy:

xgalaktyka pisze...

Cudna książka !!1
Zdradzisz..gdzie kupiłaś to cudeńko?:)
Pozdrawiam ciepło:)
K.

barbaratoja pisze...

Ja w tej samej sprawie co moja poprzedniczka;-)

Anna pisze...

Super księga! Będziesz miała co robić w najbliższym czasie :))

cecyliarodzinaidom pisze...

Moje kochane blogowiczki.Książkę kupiłam w Empiku.Pozdrawiam!

Daniela pisze...

24ZŁ w Empiku, to rzeczywiście nie tak drogo i jeśli jeszcze są tam naklejki do kartek to super!

Czarna Cytryna pisze...

Łał! Dobrze wiedzieć, że coś takiego jest! Wyruszam na poszukiwania!

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...