środa, 19 października 2011

Wymianki.

Prace na wymiankę Halloweenową i jesienną skończone.Czasu było mało ale zdążyłam.W domu nie ma mnie prawie przez cały dzień a wieczorem jestem tak zmęczona że padam na łóżku i zasypiam w 3 minuty.

Życzę wszystkim blogowiczkom zadowolenia z prezentów wymiankowych i owocnej pracy w realizowaniu projektów świątecznych.
Ja teraz muszę też zacząć myśleć o Bożym Narodzeniu.Jeszcze nie wiem czym się zajmę,brakuje mi koncepcji.Na pewno zrobię kartki a potem coś wyszyję i zrobię ozdoby z filcu.Chyba......na razie jestem zbyt zmęczona aby o tym myśleć.

4 komentarze:

Gocha pisze...

Ja już też wysłałam prace i również otrzymałam tak więc ja już się cieszę. A o świętach nawet nie wspominaj jak pomyślę o tych wszystkich kartkach to mi się kręci w głowie :D

Czarna Cytryna pisze...

"Kompletnybrakczasu" to wredny chochlik. który niestety u mnie się rozgościł w najlepsze :/
Może jest jakiś sposób, aby go wygonic?

Daniela pisze...

Nie ma lekko, hobby zajmuje trochę czasu!

Bujaczek pisze...

Mi też czau na wszystko brakuje ;) Ale damy radę;)

Zakupy w Aliexpress po raz enty.