środa, 16 listopada 2011

Aniołki.

Od paru lat zbieram aniołki.Nie mam ich dużo ale trochejuż jest.Kiedyś zrobię zdjęcie mojego zbioru.
Dzisiaj mój mąż zrobił mi niespodziankę i kupił mi w prezencie siedem aniołków.Jeden duży i sześć małych.
Zastrzegł ,że to prezent na imieniny.
Imieniny mam 22 listopada,ale prezent jest już teraz .Wiedział co mi sprawi radość.
Aniołki niby przywiezione są z Anglii.Nie są nowe,pokryte są patyną czasu ,właśnie takie lubię.Lubię rzeczy "przechodzone".Hihihi.
Aniołki są muzykalne.Każdy gra na innym instrumencie.
Prawda że cudowny prezent?

14 komentarzy:

-pusia- pisze...

Piękny prezent :)
Moja mama również zbiera aniołki i też już sporo ma. Jak nie wiem co jej dać na urodziny czy imieniny to kupuję właśnie aniołka :)

ZMIERZCH LUNY pisze...

piekne aniołki ,ja tez swego czasu je zbierałam ale z powodu braku miejsca na ich ustawianie przezuciłam sie na haftowane, pozdrawiam.

Daniela pisze...

Gratuluję prezentu, też lubie aniołki!

Anna pisze...

Cudny prezent i bardzo domyślny mąż. Ja też mam niewielką jak na razie kolekcję aniołków.

Gocha pisze...

prezent wspaniały :) tym bardziej jak trafiony, też lubię takie "przechodzone" rzeczy :)

Katarina79 pisze...

Pewnie,że cudowny prezent :) Ja też bardzo lubię anioły w każdej postaci :)

eniutek pisze...

Aniołkowa orkiestra jest piękna . Pozdrawiam i życzę by każdy z tych anielskich istot znalazł zaszczytne miejsce w Twojej kolekcji. Pozdrawiam serdecznie :)

Paulinka pisze...

Śliczniutki prezent :D zrobiło się niebiańsko ^^

mamasia pisze...

Prześliczne. Piękny prezent:)

Izoldka pisze...

Piękne - aniołów nigdy zbyt wiele :D
Pozdrawiam!

Bujaczek pisze...

No pewnie, że cudowny ;D

Aldona pisze...

Są wspaniałe:) Każdy inny, cudny, aż ciepło na serduchu się robi od patrzenia na te aniołości :)

raeszka pisze...

Też uwielbiam aniołki w każdej postaci :).

Cudny prezent :).

Iwona pisze...

Śliczne aniołki:)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...