piątek, 11 listopada 2011

Sny i zwierzęta.

Egzaminy zdane,kurs skończony.Teraz idę na miesięczny staż do biura.Jeszcze nie wiem gdzie i kiedy,ale chyba w przyszłym tygodniu.
Robótki idą do przodu.Prezenty wymiankowe będą gotowe o czasie.
Ostatnio mam dziwne sny.Dzisiaj np.śniło mi się ,że miałam chomiki.I to nie zwykłe chomiki ,ale duże i strasznie grube.
Miałam w swoim życiu i chomiki i świnki morskie ale jestem alergiczką  i astmatyczką i cierpiałam na duszności gdy tylko pojawiałam się w pokoju moich dzieci.Zresztą jeden z bliźniaków też choruje na astmę i alergię.
Teraz nie mamy żadnego zwierzaka chociaż dzieci męczą mnie chociaż o chomika.Ja jednak się nie zgadzam.Po pierwsze jesteśmy alergikami a po drugie po każdej stracie zwierzaka zalewałam się łzami i nie chcę już żadnej"zwierzęcej"żałoby.


Ten chomik się do Was uśmiecha,a ten drugi patrzy i prosi-weź mnie bo idzie zima.Hihihi.Ale się rozchomikowałam.Pozdrawiam wszystkich!!!Życzę udanego weekendu.!!!

7 komentarzy:

Daniela pisze...

Gratuluję i życzę owocnego stażu!Swoją droga przykro, że nie możecie mieć w domu choć malutkiego zwierzaka, ale cóż alergia dopada na oślep, mnie też, choć może nie tak uciążliwa jak Twoja!Pozdrawiam i dziękuję za miłe komentarze!

Anna pisze...

Gratulacje!
Pewnie gdy rozpoczniesz staż mniej czasu będziesz mieć na robótki.
A może kupić rybki?

Katharinka pisze...

Gratuluję i życzę powodzenia!!!
Chomiki są zaje*fajne :))
:*

Gosik pisze...

ja również gratuluję i życzę powodzenia! a zdjęcia chomiczków super :D tez kiedys mialam, jeszcze jako dziecko, nawet mielismy "male" :D zwierzątka sa super^^ pozdrawiam serdecznie!

Gocha pisze...

Gratuluję i Powodzenia :) a chomiki słodkie

emade76 pisze...

Trzymam kciuki za staż i gratuluję :)
Miłego weekendu

burana25 pisze...

Ja to kocham chomiki :-) Generalnie uwielbiam gryzonie - są malutkie i rozkoszne :-) Ale dużego i grubego chomika też bym mogła mieć :-) Niestety, ja na gryzonie nie mogę sobie pozwolić, bo w domu mam tchórzofretkę i norkę amerykańską (żywą zaznaczam), które takiego gryzonia szybko by wyprawiły do chomiczego nieba...

Zakupy w Aliexpress po raz enty.