wtorek, 15 listopada 2011

Kartki dla jubilatek.

 Dla siostry która kończy....i dla mamy.Wiem,wiem kobietom nie liczy się lat ale przyznacie jubileusze piękne.
Wiem kartki są podobne.Nie będą się kobietki  kłócić która ma ładniejszą.

A to mały eksperyment.Nie wiem czy to poduszeczka do szpilek czy bombka na choinkę.Jak zwał tak zwał ale mi się podoba.
Bombka jest zrobiona z filcu i z gotowego elementu filcowego który kupiłam w sklepie internetowym.Siedzę i kombinuję choć czasu mało.Muszę przecież robić prezenty wymiankowe.

17 komentarzy:

violi igłą malowane pisze...

Kartki śliczne i bliźniacze nie będą miały o co się kłócić bo obie piękne ..
Bombka , bombka jak dla mnie ././.

Daniela pisze...

Karteczki mi się bardzo podobają, a bomka elegancka i tak sie przyglądam z czego jest zrobiona?

imawe pisze...

Bardzo ładne:)no proszę jakie cudeńka można z filcu wyczarować:)

Anna pisze...

Kartki bardzo ładne! A bombka na święta może być ozdobą domu lub choinki, natomiast przez resztę czasu może być poduszeczką :)

Iskierka pisze...

Prześliczne karteczki:)

anenia pisze...

karteczki wyszły Ci przepieknie !!!
ale ta bombka powaliła mnie na kolana - genialna jest :-)

mamasia pisze...

Śliczne karteczki. A bombka rewelacja.

barbaratoja pisze...

Bombka na choinkę aż prosi, by zrobić jej towarzystwo;-)
sto lat dla Twoich Jubilatek!

Kaśka pisze...

Bardzo fajne karteczki - takie "dziewczyńskie" :)

Asia-majstruje pisze...

Rzeczywiście piękne jubileusze :) A bombko-poduszeczka bardzo ładna. Obojętnie czym nie zostanie, to będzie ciekawą ozdobą świąteczną.

Dasia pisze...

Wielkie brawa za wyśmienite pomysły!

eniutek pisze...

Przecudne prace. Kartki dla jubilatek kolorowe i z pomysłem :)
Pozdrawiam

-pusia- pisze...

Piękne kartki :) Bombko-igielnik super :)

Gocha pisze...

Bombka jest wspaniała! ♥ A kartki przepiękne :)

Iwona pisze...

Śliczne kartki:)A bombka super cudeńko:)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Cudna bombka!

Anja pisze...

Na takie wykorzystanie tej bombki nie wpadłam ;)
Super pomysł!