poniedziałek, 21 listopada 2011

Ważna data.

22 listopad jest dla mnie ważną datą.
Rok temu w tym właśnie dniu zaczynałam praktykę w Urzędzie Skarbowym.
Jutro -data ta sama-zaczynam staż w biurze PGK.


A poza tym jutro mam IMIENINY.
Ciężki to będzie dzień.Rano do pracy,po pracy na angielski i będę w domu dopiero o 19.00.
Na 19.00 zapowiedzieli się goście.Nie wiem czy będę miała siłę uśmiechać się i udawać,że dobrze się bawię.
Nie, nie mogę narzekać.Bardzo się cieszę, że idę do pracy i żałuję ,że staż będzie trwać tylko miesiąc.



Wszystkim Cecyliom,które jutro obchodzą imieniny życzę wszystkiego co najlepsze.
Jutro nie będę miała czasu zajrzeć do komputera dlatego czynię to dzisiaj.

8 komentarzy:

burana25 pisze...

Duży sentyment mam do Twego imienia - wcześniejsze Wszystkiego Najlepszego i duzo uśmiechu jutro :-)

Daniela pisze...

Tobie Cecylio wszystkiego dobrego, a przede wszystkim owocnego stażu, a potem dobrze płatnej pracy!Oczywiście zdrowia i radości każdego dnia także życzę!

barbaratoja pisze...

Dużo uśmiechu, dużo radości i dużo zadowolenia z tego co dzieje się wokół Ciebie;-)

Ena0210 pisze...

Najlepsze życzenia :)

Asia-majstruje pisze...

W takim razie już dzisiaj przyjmij najlepsze życzenia imieninowe. Oby ten dzień nie dał Ci tak w kość, żebyś się miło rozczarowała :)

Anja pisze...

To ja jako pierwsza DZIŚ składam ci serdeczne życzenia imieninowe!

mamasia pisze...

Wszystkiego dobrego:)

Peninia pisze...

Wszystkiego najlepszego:)Spełnienia marzeń!

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...