sobota, 12 listopada 2011

Zakupy internetowe.








16 komentarzy:

Anna pisze...

Ależ udane zakupy! Piękne rzeczy mogą z nich powstać, życzę Ci mnóstwa pomysłów na ich wykorzystanie.

mamasia pisze...

Uwielbiam zakupy:) Z Twoich wyjdą na pewno przepiękne karteczki:)

-pusia- pisze...

Fajne zakupy :) Teraz potrzebujesz tylko dużo wolnego czasu, aby zrobić piękne karteczki :)

imawe pisze...

Kolorowe piękności;zapewne sprawiły ci wielką radość!

Peninia pisze...

Wspaniałe i bardzo ładne zakupy:) Super!Pozdrawiam;)

Aldona pisze...

Piękne papiery :)

Katharinka pisze...

Łał!!!
Mrrr.... Die- cuty... cudne :))
:*

Daniela pisze...

Piękne przydasie, ciekawa jestem tych karteczek z ich użyciem!

Beatka03 pisze...

już widzę te cudeńka, które powstaną z takich zakupów :)

raeszka pisze...

Cudne zakupy, nieźle zaszalałaś :).

zmalowanalala pisze...

Sporo tego. Ciekawa jestem co powstanie z tych przydasiów.

Gocha pisze...

Jakie cudowne przydasie! Gratuluję zakupu i czekam na piękne świąteczne kartki :)

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Zaszalałaś widzę:) Mi też się ciężko pohamować, kiedy kupuję przydasie. Czekam z niecierpliwością na to co stworzysz!

Misiabe pisze...

Świetne zakupy! Aż zazdroszczę bo z chęcią bym tak poszalała :P

maczka87 pisze...

bardzo ciekawego bloga masz.... bede czestym odwiedzajacym... pozdrawiam i zapraszam do siebie

Kaśka pisze...

To zaszalałaś !!! - życzę czasu bo pomysły na ich wykorzystanie na pewno już masz

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...