wtorek, 13 grudnia 2011

555 i okres przedświąteczny

Jeszcze trochę komentarzy brakuje do 555.Może do świąt się nazbiera.
Ja cierpię na chroniczny brak czasu,Pracuję jeszcze nad ostatnią wymianką.
Coś wena mi zanika. Jestem cały dzień poza domem i ze świętami jestem w lesie.Nie mam prezentów dla rodziny,nie mam zrobionych zakupów a z porządkami też kiepsko.
Nie potrafię się zorganizować a do tego mąż choruje na grypę i boję się aby nie zaraził dzieciaków.
A do wigilii już tylko 11 dni,chyba zwariuję.....

12 komentarzy:

adzia1313(Lidka) pisze...

Będzie dobrze, najważniejsze to pozytywne myślenie :)
Pozdrawiam!

Daniela pisze...

Nie panikuj, zrób jakiś plan, żeby się nie miotać, tylko potem musisz się go trzymać!

Czarna Cytryna pisze...

Spokojnie... Ja ze świątecznymi przygotowaniami nie jestem nawet w lesie tylko normalnie w Puszczy Kampinowskiej... Ale pomalutku się wszystko zrobi, zresztą w święta liczy się atmosfera, a nie umyte podłogi czy wór prezentów ;)
Pozdrawiam cieplutko!Cz.
P.S. Czy to już może jest 555 post??? ;)

Anna pisze...

W 100% zgadzam się z Czarną Cytryną, ważniejsza jest atmosfera niż pedantycznie wysprzątany dom. Warto włączyć domowników do pomocy i wtedy ze wszystkim dasz radę, a na pewno będą bardziej doceniać Twój wkład pracy.

barbaratoja pisze...

No to masz dokładnie tak jak ja;-(
Tez w polu jestem ze świętami.Nie napiszę że w lesie, bo jeszcze ktoś pomyśli,że po choinkę poszłam;-)

haftytiny pisze...

u mnie tak samo:D głowa do góry, jak znam życie zdążymy ze wszystkim na czas!

Magda pisze...

Z tego co wiem zawsze tak jest przed Świętami, a potem i tak się wszystko pięknie układa :) Także głowa do góry :)

Kaśka pisze...

Święta? jakie święta? u mnie poza robieniem świątecznych kartek nic w tym temacie się nie posuwa :O
Oj tam, oj tam - będzie dobrze :)

emigrantka pisze...

Uszy do gory jak mawia moja mama:] Dasz rade,poza tym w swieta najwazniejsza jest atmosfera jaka sami sobie potrafimy stworzyc,a ktorej gwarancja nie jest idealnie wysprzatany dom,wymyslne prezenty i 50 kg szynki:}
Poza tym 11 dni to bardzo duzo czasu na to,zeby wykonac co niezbedne i dobrze sie bawic w swieta.Pogody ducha Ci zycze kochaniutka:)

Beatka03 pisze...

Dasz radę, trzymam kciuki :)

Beatka03 pisze...

I celuję w 555:)

Beatka03 pisze...

Może choć w nagrodę pocieszenia trafię lol. Pozdrawiam serdecznie :)