sobota, 17 grudnia 2011

Biblioteka i ....

Dzisiaj byłam w bibliotece po porcję książek na święta:





Mój mąż już tydzień leży z grypą w łóżku.Nic mu nie pomaga,a ubolewa i marudzi że  szkoda słów.Ja dzięki temu jestem opóźniona ze wszystkimi sprawami.


W środę kończę miesięczny staż i jest mi z tego powodu bardzo smutno.Znów czeka mnie bezrobocie.Mój mąż stracił pracę od 1 grudnia,same widzicie więc, że Nowy Rok nie zapowiada się u nas różowo.
Staram się myśleć pozytywnie ale nie za bardzo mi to wychodzi.
Nawet święta mnie nie cieszą.Najchętniej nic bym nie robiła ale są dzieci i dla nich trzeba trzymać "fason".

10 komentarzy:

Agata Adelajda pisze...

Świetne i adekwatne rysuneczki:)
Widzę, że wzięłaś się za literaturę wampirystyczną:) Ponoć jest źle przełożona, tak na kolanie i wiele rzeczy "ucieka" w tłumaczeniu.

Daniela pisze...

O jej, to kłopot, nie nastraja wesoło! Ten ,,fason" dla dzieci jest ważny, więc mądry Twój zamiar! Chciałabym Cię pocieszyć, że może ta zła passa minie z Nowym Rokiem, czego Ci życzę z całego serca, no i także zdrowia dla rodziny!

Anna pisze...

Musisz być dzielna! Życzę Ci, aby Nowy Rok przyniósł rozwiązanie kłopotów.

haftytiny pisze...

Głowa do góry i dużo dobrych myśli, niech ten stary rok kończy się szybciutko, z nowym będzie lepiej! pozdrawiam

eniutek pisze...

Trzymam kciuki by Ci się wszystko poukładało :) Nowy Rok niech Wam przyniesie dużo dobrego i przede wszystkim rozwiązanie problemów.
Pozdrawiam
" Zaślubieni kochankowie " czytałam.
Mnie się podobała :)

Beatka03 pisze...

Trzymam kciuki kochana i głowa do góry. Ja wierzę w to, że pozytywne podejście to połowa sukcesu. Zobaczysz, że wszystko bedzie dobrze, musisz tylko mocno w to wierzyć. Życze wesołych mimo problemów Świąt :)

Iskierka pisze...

Zmierzch polecam. Sama miałam przyjemność przeczytać już dwa razy każdą książkę. Trzymam kciuki, aby wszystko się poukładało:)

Ena0210 pisze...

Oby zła passa szybko minęła. Wszystkiego dobrego :)

Nataliya pisze...

Życzę pomyślności i żeby wszystkie problemy szybko minęły;)

Asia-majstruje pisze...

Mam nadzieję, że z końcem roku wszystkie Wasze kłopoty też odejdą, a w nowym roku się poprawi. Najlepsze życzenia na święta i nie tylko. Pozdrawiam Cię serdecznie!