piątek, 30 grudnia 2011

Ostatnie zakupy w tym roku.

Dzisiaj na allegro zamówiłam sobie różne "duperelki".Tanie to wszystko i trudno się oprzeć!!!

Uwielbiam takie zakupy.Szkoda tylko że akcesoria hafciarskie są drogie na allegro.Kupiłabym wzorki z angielskich gazetek hafciarskich ale są za drogi.Kto wymyśla te ceny???
Jak widzicie kupiłam sporo scrapek do robienia kartek.Nie mam dziurkaczy a na allegro można je kupić za parę groszy.
Guziczków kupiłam trzy paczki (1 paczka 60 szt. za 1,50 zł).Mam kota na punkcie guziczków.










11 komentarzy:

Edyta pisze...

Super zakupy :) Co do cen to są kosmiczne. Ja mam ten luksus, że moja siostra jest w UK i co jakiś czas kupuje mi używane gazety na ebayu.

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Obfite zakupy. A guziczki... hmmm chyba się skuszę. atrakcyjna cena

Iskierka pisze...

To co tygryski lubią najbardziej czyli zakupy. Super zakupy:)

Anna pisze...

Udane, zakupowe zakończenie roku!

haftytiny pisze...

tak tanio? ale okazja:D

Kajka pisze...

Szaleństwo moja droga uskuteczniasz na całego. Widzę , że juz do Walentynek sie przygotowujesz.
Szczęśliwego Nowego roku kochana dla Ciebie i całej Twojej rodzinki

Daniela pisze...

Takie duperelki to i mnie potrzebne. Podejrzę ,co z nich zdziałasz!

barbaratoja pisze...

Świetne drobiazgi, na niektóre patrzyłam pod kątem kartek wielkanocnych!

Agnes pisze...

To tak jak ja. Też zrobię dzisiaj zakupy na Allegro. Tyle, że bardziej biżuteryjnie.
Szczęśliwego Nowego Roku!

Dobra pisze...

Fantastycznych zakupów dokonałaś, jak to my kobietki lubimy robić zakupy.

Asia-majstruje pisze...

Będzie sporo pięknych kartek z tych przydasi :) A guziczki - nie wiem czy od tego samego sprzedawcy - ale mam identyczne :)

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...