piątek, 30 grudnia 2011

Podsumowanie

Ten rok nie był najgorszy.Skończyłam policealną szkołę rachunkowości,zaliczyłam kilka kursów,spotkałam fajnych ludzi i super psycholożkę która pomogła wyjść mi ze skorupy(nie do końca ..ale...).
Byłam na stażu i tam też szybko zakolegowałam się z fajną kobietką.
Tylko koniec roku nie był już tak fajny .Mąż stracił pracę ,ja też niczego nie znalazłam.Może Nowy Rok będzie łaskawy???
Dzieci zdrowe,nie mam dużych kłopotów wychowawczych(nie,nie jest różowo ,zdarzają się konflikty ale  nie są drastyczne i można je zwalczyć poprzez rozmowę i traktowanie dzieci jak równych sobie).Mam trzech synów i nieraz brakuje mi cierpliwości do ogarnięcia tego całego męskiego kramu.
Nie mam miejsca w domu,nie mam gdzie się wyciszyć i pracować nad moim hobby.Nie mogę spokojnie poczytać bo dzieci wciąż zawracają mi "głowę "różnymi duperelami.

Życzę wszystkim moim kochanym blogowym koleżankom wszystkiego najlepszego w Nowym Roku,samych radosnych dni i spełnienia wszystkich marzeń!!!

15 komentarzy:

Scrapowe Sosasowisko pisze...

Dziękuję za życzenia. A ja życzę Tobie i Twojej rodzinie samych dobrych dni w nadchodzącym roku. Pracy! Zdrowia! Szczęścia! I czasami chwili spokoju dla Ciebie :) Pozdrawiam

Daniela pisze...

Cecylio, piękne podsumowanie- tak wygląda życie i póki co, aż tak bardzo na nie narzekasz i niech tak będzie w nadchodzącym roku! Niech łaskawy los jak najszybciej pozwoli Wam znaleźć pracę, a szczęście niech nie omija Twojej rodziny!

Anna pisze...

Samych dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku!
Rozumiem Cię doskonale też mam trzech synów, z kuchni mogłabym nie wychodzić ;) no a hobby schodzi na dalszy plan i późne godziny. Pozdrawiam.

Katarina79 pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku :) Jak najmniej trosk i znalezienia dobrej pracy.

Gocha pisze...

Szczęśliwego i dużo lepszego nowego roku 2012 :)

Pagatek pisze...

Zycze wszystkiego dobrego w Nowym Roku, aby byl duzo lepszy niz ten poprzedni :)

violi igłą malowane pisze...

Cecylio ten alfabet jest dla ciebie i niech się wszystko spełni od A do Z
piątek, 30 grudnia 2011
SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU

A L F A B E T_ N A_ C A Ł Y_ R O K

A...anioła stróża u boku
B...buziaków słodkich miliony
C...czasu wolnego dla siebie
D...drogi usłanej różami
E....ekskluzywnych wakacji
F....fury pieniążków
G...gwiaździstego nieba
H...horoskopu korzystnego
I.... i oprócz tego
J...jasności umysłu
K...kolorowych chwil
L...lotów wysokich
M...miłosnych uniesień
N...nieprzemijającej urody
O... oddechu od codzienności
P...pogodnych dni
R...romantycznych wieczorów
S...szalonych nocy
T...tylko spełnionych marzeń
U...uroku osobistego
W...wiary w sukces
Z...ZAWSZE UŚMIECHNIĘTEJ BUZI
...W...KAŻDY...DZIEŃ...

pelasia pisze...

Zycze rowniez wszystkiego najlepszego na nadchodzacy Nowy Rok...mniej klopotow,wiecej radosci...rowniez mam trzech synow(doroslych) i nie raz chcialabym wrocic do lat kiedy byli duzo mlodsi...dzieci tak szybko rosna...

Agu-sia pisze...

Powodzenia w nadchodzącym Roku. Najważniejsze, żeby zdrowie dopisywało, reszta się ułoży. Ja mam w domu 2 facetów: męża i syna i czasem nie mam do nich cierpliwości.
Chciałabym, żeby mi ktoś pomógł wyjść ze skorupki. Pozdrawiam

madzika pisze...

Dużo radości i samospełnienia w nowym roku dla Ciebie i Twoich bliskich

barbaratoja pisze...

Dużo, dużo szczęścia i niech marzenia Ci sie spełniają;-)

Edyta pisze...

Wszystkiego dobrego Cecylio. Niech się spełnią Twoje najskrytsze marzenia. Pozdrawiam :)

Nataliya pisze...

Szczęśliwego Nowego Roku!!!

Luna pisze...

Cecylio życzę ci ogarnięcia męskiego kramu:) Twojego kącika do wyciszeń, znalezienia wymarzonej pracy i żeby wszystko się ułożyło :) Sylwia

P.S.
Kuszę dalej magiczną wymianką:) wiem że dasz radę:)

-pusia- pisze...

Wszystkiego najlepszego na Nowym Roku :)

Czytelnictwo w chorobie.

Choroba cały czas mnie trzyma w swoich objęciach. Nie chce odpuścić. Leki nie działają, domowe sposoby nie działają. Chyba czas przenieść si...