niedziela, 4 grudnia 2011

Przyspieszone mikołajki

 Dzisiaj z dziećmi zrobiliśmy sobie Mikołajki.We wtorek 6 grudnia cały dzień będę zajęta,najpierw praca potem angielski.
Wrócę do domu dopiero około 20.00
Rano pojechaliśmy do Galerii do KFC i na zakupy.


Dzień spędziliśmy bardzo fajnie .Dzieci zadowolone ,prezenty mikołajkowe wybrane(małe , bez szaleństw).
Pod choinką daję dzieciom trochę większe prezenty.Dzieci mam w wieku już nie zabawkowym a raczej ciuchowo-komputerowym.Na szczęście moje dzieci lubią też czytać książki.
Z wyborem prezentów dla nich nie mam raczej kłopotów.

3 komentarze:

Daria pisze...

Najważniejsze że mieliście udany dzień :) a jak dla mnie Mikołajki mogłyby być codziennie :) Pozdrawiam serdecznie :)

eniutek pisze...

Tak jak moja poprzedniczka uważam ,że czas mile spędzony z dziećmi jest bezcenny.
Pozdrawiam

Daniela pisze...

Oj, to zazdroszczę braku kłopotów prezentowych, bo ja zawsze mam wielki problem!Grunt, że dzieciaki zadowolone!

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...