niedziela, 25 grudnia 2011

Wymianka

Wymiankę aniołkową przygotowała dla mnie Lucyna z blogu ponitcedoklebka.blogspot.com
Oto jakie cudowności przygotowała dla mnie Lucynka:


Jak widzicie bombka jest śliczna i zawisła na żyrandolu w salonie.W tle widać moją kolekcję aniołków.
Na choince zawisł aniołek zrobiony przez Lucynkę.Na choince wiszą też gwiazdki szydełkowe zrobione przez Alicję.Moja kolekcja aniołków wzbogaciła się o dwie sztuki zrobione przez Lucynę i jej córcię.
A to moja choinka.Jest w tym roku trochę skromniejsza ale mi się podoba.


Od męża pod choinkę dostałam między innymi pudełko na przydasie i elegancki portfel.

7 komentarzy:

Daniela pisze...

Gratuluję wszystkich prezentów!

Anna pisze...

Wspaniałe prezenty! Pozdrawiam świątecznie.

Edyta pisze...

Bardzo ładne upominki :)

Gocha pisze...

śliczne prezenty :)

barbaratoja pisze...

Śliczne prezenty. Życzę, by reszta dni Świątecznych była równie udana;-)

Nataliya pisze...

Piękne prezenty i choinka też;)

Agata pisze...

ale piekne to pudełko!

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...