środa, 15 lutego 2012

Biblioteka

6 komentarzy:

emade76 pisze...

Coben świetny (jak to Coben) Przeczytałam wszystkie jego książki i w każdej mnie zaskakuje :)

arcano pisze...

Ciekawe propozycję, "W głębi lasu" znam ale tej drugiej nie, więc chętnie poczytam :) pozdrawiam serdecznie

eniutek pisze...

Nie czytałam tych książek ,,jeszcze :) ale już zanotowałam w kolejce i postaram się przeczytać :)Pozdrawiam serdecznie :)

Agnes pisze...

Coben to mistrz :)
Tej drugiej nie znam. :)

AGATKA pisze...

Życzę cudownego Tłustego Czwartku
I smacznych pączusiów przy kawce
Pozdrawiam Słodkiego Obżarstwa !

Czarna Cytryna pisze...

No właśnie tyle już się nasłuchałam, że chyba też siengnę po Cobena...
Na razie uzupełniam lektury obowiązkowe i czytam "Blaszany bębenek" Grassa...

Czytelnictwo w chorobie.

Choroba cały czas mnie trzyma w swoich objęciach. Nie chce odpuścić. Leki nie działają, domowe sposoby nie działają. Chyba czas przenieść si...