poniedziałek, 13 lutego 2012

Dzień Darwina

4 komentarze:

arcano pisze...

Ważna osobowość, ktoś kto tyle wyjaśnił fajnie, że jest taki dzień, że możemy znów sobie o tym przypomnieć, to tak ważne :) pozdrawiam

Edyta pisze...

Akurat w III klasie liceum mam teraz tematy o Darwinie i ewolucji :)

AGATKA pisze...

•.,(¯`•♥•´¯)DZIEŃ

_____ `•.,(¯`•♥•´¯)DOBRY
¨`*• .¸♥¸.•*¸♥¸.•*´¨)

...Zimowe pozdrowienia dziś do
Ciebie przynoszę.....
...zasypane śniegiem w którym
odbija się błękit nieba.....
...zasypane śniegiem na którym
słonce gra swoimi promieniami....
...jak na srebrzystych organach
a w każdym z iskrzących się....
...płatków,jest mój uśmiech
z życzeniami dla Ciebie.....

Smoczyca pisze...

Kurczę, nie wiedziałam, że jest taki dzień. . .
Przy okazji zapraszam Cię do zabawy. Więcej u mnie na blogu.

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...