sobota, 3 marca 2012

Wyróżnienie.

Dziękuję za nie Reni z bloga ataksobierobie.blogspot.com





Zasady ,które trzeba spełnić;
1.Napisać na swoim blogu , z linkiem do bloga osoby ,od której dostało się wyróżnienie.
2 .Pobrać banerek i umieścić go u siebie.
3.Napisać o sobie:siedem cnót, grzechów, prawd o sobie.
4. Nominować 10 blogów:)

Co ja mogę o sobie napisać:
1.Uwielbiam poznawać nowych ludzi.
2.Lubię pisać i dostawać listy.
3.Kocham moją rodzinę.
4.Bardzo lubię się uczyć , chcę nauczyć się angielskiego na tip-top.
5.Nie cierpię zazdrości , zachłanności, dwulicowości.
6.Książki i haft xxx to całe moje życie.
7.Potrafię być złośliwa i nieprzyjemna dla ludzi którzy mi zrobili krzywdę słowem lub czynem,nie potrafię wybaczać(chociaż zdarzają się małe wyjątki).

A kogo wyróżniam?Wszystkie moje blogowe koleżanki zasługują na wyróżnienie.Proszę częstujcie się nim!!!
Dzięki Wam założyłam bloga i czerpię od Was inspiracje i radość tworzenia!
DZIĘĘĘĘĘĘĘĘĘĘKUJĘ !!!

8 komentarzy:

Ena0210 pisze...

Zasługujesz na wszystkie te dowody sympatii Cecylio. Sama się przekonałam, że oprócz talentu hafciarskiego masz wielkie serce.
Pozdrowionka :)

Asia-majstruje pisze...

Gratuluję kolejnego wyróżnienia!
P.S. Zapraszam na ostatnie 2 dni filcowego candy!

Daniela pisze...

Ja również gratuluję!!!

Anna pisze...

Gratuluję! Zasługujesz na nie w 100%

haftytiny pisze...

Gratuluję!!!

Edyta pisze...

Gratuluję :)))

Asia pisze...

Gratuluje wyroznienia:))
Pozdrawiam Asia

Lidka (adzia1313) pisze...

Gratuluję wyróżnienia!

W tle...

Zakupy w Aliexpress po raz enty.