niedziela, 15 kwietnia 2012

K.Michalak , wygrana..

Dzisiaj skończyłam czytać książkę wędrowniczkę "Lato w Jagódce" Pani K.Michalak i jestem pod wrażeniem.Piękna ,optymistyczna książka.Baśń o brzydkim kaczątku i o sile optymizmu w spełnianiu marzeń.
Będę polować na inne książki tej autorki z serii owocowej.
Wczoraj spotkała mnie niespodzianka ,wygrałam candy u Madzi
Wczoraj w ogóle był wspaniały dzień.Urodziny bliźniaków bardzo udane,dziękują za wszystkie życzenia od was,kochane blogowiczki!
Witam nową obserwatorkę ,jest mi bardzo miło gościć Cię na moim blogu.

5 komentarzy:

Peninia pisze...

Gratuluję wygranej:) A o tej książce nie słyszałam...koniecznie muszę przeczytać:)
Dziękuje za odwiedziny na blogu i pozostawienie ciepłych myśli:) Miło na sercu:)
Wiosennie i ciepło pozdrawiam oraz posyłam promyki słonka.
Uściski-Peninia*

PAKMA pisze...

Gratuluje wygranej!

Edyta pisze...

Moje gratulacje :))

Anna pisze...

Gratuluję Ci kochana!

pelasia pisze...

i ja rowniez dolacze sie do gratulacji wygranej...

Czytelnictwo w chorobie.

Choroba cały czas mnie trzyma w swoich objęciach. Nie chce odpuścić. Leki nie działają, domowe sposoby nie działają. Chyba czas przenieść si...