poniedziałek, 23 kwietnia 2012

Wygrane candy i zabawa "Podaj dalej"

Wygrałam candy u Magdy i oto co otrzymałam:


Piękne papiery stempelek i słodycze.Dziękuję Ci Magdo za wszystko.Napewno wykorzystam wszystko w moich pracach.


A teraz najważniejsze.Wygrałam u Majaleny w zabawie "Podaj dalej".
Oto jakie cudności dostałam:



Dziękuję Ci bardzo Magdaleno.
A teraz ogłaszam i u mnie dalszą zabawę w "Podaj dalej".
Podaję zasady:
1. DWIE osoby, które pierwsze zapiszą się pod tym postem otrzymają ode mnie
 drobiazg .
2. Osoby te muszą wysłać swój adres na mój e- mail  cecy44@wp.pl
3. Osoby te muszą ogłosić taką zabawę u siebie na blogu po otrzymaniu ode mnie prezentu.
4. Prezenty wysyłamy jak najszybciej żeby dalej się bawić.

10 komentarzy:

Diana pisze...

Zgłaszam się do zabawy, bardzo chcę otrzymać drobiazg od Ciebei

Daniela pisze...

Gratuluję wygranej i pozdrawiam!

Iwona pisze...

I ja chętna do zabawy jestem:)

AGATKA pisze...

gratuluję wygranej

Życzę miłego dnia i całego tygodnia

Asia pisze...

Gratuluje wygranej:))
Pozdrawiam Asia

Agnes pisze...

Gratuluję wygranej! Cuda dostałaś!
I niestety nie załapałam się na zabawę...

Edyta pisze...

Gratuluję wygranej :))

Gocha pisze...

Gratuluję wygranej :) !
Pozdrawiam.

pelasia pisze...

i ja gratuluje wygranej i slicznych prezentow...

Anna pisze...

Gratulacje!!!

Zakupy w Aliexpress po raz enty.