poniedziałek, 30 kwietnia 2012

Wymianka ...

...u smoczycy
Moją parą wymiankową była cohenna

Oto prezenty którymi obdarowała mnie Monika:
 Ciekawe książki które już przeczytałam.
 Serwetki które zbieram ale jeszcze nic z nich nie robię.Czekają na natchnienie.
 Piękna zakładka frywolitkowa i komplet biżuterii.
Umilacze już wyparowały.
Dziękuję Ci Moniko za piękne prezenty.

Ja dla Moniki przygotowałam:
 Zielonowłosą dziewczynę karmiącą  ptaki i zakładkę z motylami.

 Czytadła oraz przydasie.
Dziękuję Smoczycy za zorganizowanie fajnej wymianki.

5 komentarzy:

Asia pisze...

Bardzo fajna wymianka:)
Pozdrawiam Asia

Edyta pisze...

Super!!

Anna pisze...

Piękne upominki przygotowałyście sobie.

pelasia pisze...

sliczna wymianka...

bligu pisze...

Cecylio, cieszę się, że przyłączyłaś się do zabawy w moim candy!
Życzę powodzenia w losowaniu ;)
Pozdrawiam!

Zakupy w Aliexpress po raz enty.