czwartek, 10 maja 2012

Sal mini-hafciki

I kolejny sal-owy hafcik gotowy.

22 komentarze:

fabka27 pisze...

Widzę, że wybrałyśmy ten sam hafcik. Ja zrobiłam z tego zakładkę do książki.

haftyśka pisze...

śliczny!

Diana pisze...

Na żywo o wiele piękniejszy

Alojka pisze...

uroczy :)

Anna pisze...

Ależ piękny!

Agnes Kida pisze...

słodziutki!! :)

haftytiny pisze...

Bardzo ładny obrazek, a jaki kolorowy!

Edyta pisze...

Śliczny. A ja poszłam na łatwiznę i machnęłam biedroneczkę:))

anenia pisze...

śliczny ten obrazeczek !!!

Muszelka pisze...

ciekawy motyw :)
Pozdrawiam

Klara154 pisze...

Ale elegancko wyszedł. Super!

precidis pisze...

Słodki :)

ja ostatnio obrywam od mojego narzeczonego za robienie małych haftów - zamiast tego może zrobiłabyś coś dużego co można powiesić na scianie - ach ci faceci - zero zrozumienia dla "sztuki" :)

Pozdrawiam

pelasia pisze...

bardzo piekny hafcik...

Jagna pisze...

uroczy :0

Jadzik pisze...

Słodziutki hafcik...

Daria pisze...

Ale sodki hafcik!! piękny :)

Beatka03 pisze...

Śliczny :)

tafcik pisze...

hmmm.... zapraszam do mnie po wyróżnienie :)

Daniela pisze...

Uroczy hafcik!

Dendrobium pisze...

Jak zawsze pierwsza! Dziękuję za maila. Obrazek na prawdę cudny!!!
Pozdrawiam

AsiaB pisze...

Śliczny obrazeczek, a ramka pasuje wręcz idealnie:)

Agnieszka - ABOKU pisze...

Śliczne, właśnie takie lubię najbardziej.

Czytelnictwo w chorobie.

Choroba cały czas mnie trzyma w swoich objęciach. Nie chce odpuścić. Leki nie działają, domowe sposoby nie działają. Chyba czas przenieść si...