sobota, 12 maja 2012

To i owo.

Dostałam kolejne wyróżnienie ,tym razem na blogu tancemhaftowane.blogspot.com



Dziękuję bardzo !!!
Ja wyróżniam wszystkich którzy zaglądają na mojego bloga.

Byłam w bibliotece i wypożyczyłam wszystkie tomy serii"Kwiaty na poddaszu".
Przeczytałam już pierwszy tom i zaczęłam czytać"Płatki na wietrze". Książki warte przeczytania, są wzruszające i  pełne życiowych dylematów.


W międzyczasie zrobiłam taką skromną karteczkę.


Dostałam przesyłkę od Hani z wędrującą książką.Czekolada już zjedzona.Nie załapała się na fotkę.

11 komentarzy:

Tami pisze...

Gratuluję wyróżnienia i zazdroszczę książek, choruję na nie od dawna , może jak będę w Polsce to uda mi się je upolować w bibliotece

pelasia pisze...

rowniez gratuluje wyroznien...karteczka choc ma skromny hafcik,to jest sliczna...

Anna pisze...

Gratuluję! Podziwiam tempo, w jakim pochłaniasz książki :) Karteczka bardzo ładna.

Agata Agatuszka pisze...

Zawitał piękny dzionek na niebie.
Ach! Jakże ja lubię Ciebie!
Niosę z mej duszy życzliwej,
wianek życzeń dla Ciebie!
Niech Ci jasne słońce świeci.
Żyj szczęśliwie wśród radości.
Niech Ci czas, jak strzała leci,
pełen uciechy i pomyślności…
Słonecznie i srebrzyście ,pozdrawiam i życzę,
cudownej niedzieli…

eniutek pisze...

Takie skromne ,maleńkie hafty są piękną ozdobą kartek :) Pozdrawiam

Dendrobium pisze...

Wyróżnienia gratuluje!! Tej serii książek nie znam, ale tytuły podobają mi się:) Hafcik uroczy, a wędrująca książka ... dotrze do mnie pewnie na Boże Narodzenie:))
Pozdrawiam!

febe pisze...

A big congratulations to you! :)

pay per click

raeszka pisze...

Gratuluję wyróżnień.

Widzę, że wybrałaś sobie same "chudziutkie" książki :).

Kartka skromna ale ładna :).

t-renia pisze...

Gratuluję:)

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Piątkowy klub robótek ręcznych jest super książką - warto przeczytać reszty nie czytałam ale zajrzę do nich Pozdrawiam ewa

Titania yng Nghymru pisze...

Dziękują za inspirację książkową - Kwiaty na poddaszu. Zakupiłam sobie te powieści :)
pozdrawiam :)

Jesienne przyjemności i nowy planner.

Mój kot tak szalał że zrzucił doniczkę ze storczykiem z parapetu i kwiat został złamany. Byłam zła ale musiałam pogodzić się ze st...