środa, 2 maja 2012

Zakupy .

8 komentarzy:

Anna pisze...

Udane zakupy :) ładne kolorki, ciekawe co z tego będzie powstawać?
Też ciągle dokupuję mulinki, bo tych co potrzeba, to akurat nie mam.

piegucha pisze...

Hmmm, a to tak specjalnie zaslonilas ta Wene, zeby mnie ciekawosc zrzerala co tam jest w srodku? :P

pelasia pisze...

zakupy poczynione,no to czas zaczac hafcik i zaspokoic nasza ciekawosc..

eniutek pisze...

O, widzę nową " WENE " .Pojutrze idę jej szukać :) Pozdrawiam i gratuluję udanych zakupów :)

Edyta pisze...

Fajne zakupy, wenę też już zakupiłam :))

AsiaB pisze...

Te cieniowane mulinki są ekstra. Ja jeszcze takich nie próbowałam. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, co z nich pięknego zrobisz:)

Daniela pisze...

Oj, to będzie wyszywanie! Pozdrawiam!

Jadzik pisze...

Widzę, że zakupki udane. Czekam na to co z nich powstanie:)))