piątek, 15 czerwca 2012

Czas i ...

Dziękuję za zaproszenie do zabawy w 11 pytań ale na razie nie mam czasu na odpowiedzi.Obiecuję że wkrótce nadrobię zaległości.
A co do czasu , mam go naprawdę mało. Zawalam noce aby w spokoju poczytać lub xxx.
Codziennie chodzę po mieście i roznoszę cv.Szukam pracy ale nadzieja na jej znalezienie każdego dnia coraz bardziej umiera.
Przypominam o moim candy.Macie kochane czas do 24.00
Jutro jadę na konkurs tańca z moim dzieckiem.Ostatnio w Gdyni zdobył srebny medal, zobaczymy jak będzie jutro.

4 komentarze:

Anna pisze...

No cóż, życzę powodzenia i Tobie i Twojemu dziecku.

Daniela pisze...

Uwielbiam taniec, gratuluję dziecku!

barbaratoja pisze...

Powodzenia!
zawsze chciałam umieć tańczyć.

Plichcia pisze...

Jak znajdę gdzieś w sklepie czas, to kupię paczuszkę i dla Ciebie :). Tego nigdy za wiele...
Miłej zabawy na konkursie!
Pozdrawiam :)

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...