czwartek, 14 czerwca 2012

Książki i haft

Skończyłam czytać serię "Kwiaty na poddaszu".
Książki warte przeczytania.Pierwszy i drugi tom był już opisany na wielu blogach.
"A jeśli ciernie"opowiada dzieje rodziny widziane oczami dzieci Cathy.Jeden z synów poszedł w ślady matki i ojca i został tancerzem baletowym.Drugi syn był rodzinnym "nieudacznikiem."Był złośliwym zakompleksionym i zagubionym chłopcem.Jego babcia i jej lokaj namieszali mu w głowie.Dramat goni dramat.Miłość przewija się z nienawiścią,zazdrość , poszukiwanie akceptacji oraz miłościjest największym problemem  młodszego syna Cathy.
"Kto sieje wiatr" to powrót rodziny do rodowej posiadłości. Synowie Cathy są już dorośli.Jory-starszy syn -tancerz został kaleką i jego marzenia o karierze tancerza legły w gruzach.Opuściła go żona ale zostawiła mu nowo narodzone bliźniaki.
Młodszy syn pomnażał swój majątek tak samo jak jego dziadek.Wyrósł na przystojnego ale zagubionego mężczyznę.
Książka kończy się śmiercią Cathy i Chrisa.
Natomiast ostatni tom"Ogród cieni" powinien być pierwszym.Są to dzieje małżeństwa dziadków Chrisa i Cathy.Babcia Cathy była nieszczęśliwą kobietą która nie zaznała miłości od męża.Przelała ją na swoje dzieci.Niestety z biegiem lat stała się zgorzkniałą starą kobietą której marzenia nie spełniły się.

Dzisiaj kupiłam nową powieść mojej ulubionej pisarki;


A poza tym w bibliotece wypożyczyłam dwa pierwsze tomy następnej powieści V.C.Andrews.
Są to losy dziewczyny Rain wychowanej w murzyńskim getcie, która żyła w nieświadomości kim właściwie jest.Okazało się że rodzice którzy ją wychowywali nie są jej prawdziwymi rodzicami.
Przybrana matka odnalazła prawdziwą matkę Rani gdy dowiedziała się że jest śmiertelnie chora a młodsza córka Beni została zamordowana przez gangsterów.
Rani zamieszkała w całkiem innym świecie niż się wychowywała.Jednak nadal nie wie kim jest i gdzie jest jej prawdziwy dom.
Książka bardzo wciągająca pełna dramatycznych zwrotów.

Nie będę wszystkiego opisywać, książki te trzeba samemu przeczytać

Zaczęłam haftować następny miesiąc z  kalendarza Lizzi Kate:

15 komentarzy:

Kajka pisze...

Ależ szalejesz z tymi książkami. Kiedy czas na xxx znajdujesz. Podziwiam
Buziole

Plichcia pisze...

Haftowanie i czytanie książek kocham równo i tylko żałuję, że nie mam dwóch par oczu i rąk - wtedy mogłabym połączyć to w jedno :).
Pozdrawiam :)

fabka27 pisze...

Właśnie zaczęłam przedwczoraj "Kwiaty na poddaszu". Bardzo wciągająca. Niestety przez tocierpią moje hafty :( Ale coś za coś.

pelasia pisze...

zapowiada sie sliczny hafcik...

Anna pisze...

Nabyłaś ciekawą lekturę, a hafcik będzie bardzo ładny :)

realizacjamarzen pisze...

Zazdroszczę czasu na czytanie książek, chociaż ja też staram się ich "pochłaniać" jak najwięcej.
Przy okazji zapraszam do zabawy na swoim blogu!

realizacjamarzen1.blogspot.com

AsiaB pisze...

Widzę, że szybciutko idzie Ci z tymi książeczkami:)

Tami pisze...

Mam w planach " Kwiaty na poddaszu " , ciekawa jestem tej nowej powieści, którą pożyczyłaś z biblioteki, koniecznie opisz wrażenia :)

Ulkaaz pisze...

Książki o których piszesz to całkowicie nie znane dla mnie pozycje,chętnie bym przeczytała, musze poszukać w bibliotece może są.Ostatnio cały wolny czas jakim dysponuje poświęcam czytaniu,muszę chyba teraz trosze posiedzieć przy xxx,bo Twoje haftowanko mnie do tego zachęciło ;)

haftyśka pisze...

istne książkowe szaleństwo!
ps zapraszam do zabawy w 11 pytań

Edyta pisze...

Ulala ależ czytelnia :)) Cecylio kiedy Ty na to wszystko czas znajdujesz?

agula pisze...

Ja właśnie kończę "Płatki na wietrze" :) W kolejne części muszę się niestety dopiero zaopatrzyć ;)

chica111 pisze...

Chciałbym też przeczytać "Kwiaty na poddaszu" i "Płatki na wietrze". Recenzje zachęcają - tylko czytać.

Książka, druty i coś jeszcze. pisze...

Nie czytałam tych pozycji - dzięki sięgnę po nie - a hafcik zapowiada się fajnie !

Titania yng Nghymru pisze...

Kwiaty na poddaszu? czy to nie o tych dzieciach więzionych na poddaszu przez matkę i babkę? Pamietam film o takim tytule, zrobił na mnie duże wrażenie jak mało który. Muszę sprawić i ja sobie taką książkę :) odświezyć pamięć ...