czwartek, 28 czerwca 2012

Zaległości..

Dawno mnie nie było ale brakuje mi i chęci i czasu.
Jestem zniechęcona do wszystkiego chociaż coś tam czytam, xxx i zajmuję się prozą życia.

Wczoraj skończyłam czytać pierwszą część "Millennium".Zabierałam się za tą książkę parę razy ale w końcu doczytałam ją do końca.Moim zdaniem nie jest tak porywająca jak czytałam w recenzjach ale fajnie się czyta i chwilami trzyma w napięciu.Lubię skandynawską literaturę i czytam prawie wszystko co jest w zasięgu moich rączek.


Zrobiłam zakup mulinek w sklepie nadodatek.pl i w prezencie dostałam obrazek misia do wyszycia i książeczkę z małymi wzorkami.







No i kończę wyszywać lipiec z kalendarza Lizzi Kate.



Na koniec przedstawiam ostatnie zakupy książkowe w promocyjnych cenach:

9 komentarzy:

Plichcia pisze...

Oj bardzo przyjemnie dostawać gratisy do zakupów :).
Pozdrawiam :D

Kajka pisze...

Mam nadzieję, że złe dni pójdą sobie precz, czego z całego serca Ci życzę.
A trylogię połknęłam wręcz. Szkoda tylko , że już autor nic nie napisze.
Pozdrawiam cieplutko, głowa do góry kochana

Morrora pisze...

Czytałam sagę i mnie bardzo przypadła do gustu. Niestety niesmak pozostało po obejrzeniu filmu, chociaż zrobiłam to już " po " przeczytaniu. Jakoś moje wyobrażenia były zupełnie inne...

Anna pisze...

Czasem proza życia daje w kość, ale nie możemy się dawać.
Udane zakupy i miły dodatek.
Pozdrawiam.

pelasia pisze...

pogoda ma sie poprawic to i Twoj nastroj pewnie tez...super dodatek do mulinki...lipcowy hafcik bedzie piekny...a lektura zawsze mila duszy...

Daniela pisze...

POZDRAWIAM I ŻYCZĘ LEPSZEGO NASTROJU, A TROCHĘ ODPOCZYNKU OD BLOGOWANIA TEŻ SIĘ PRZYDA!

AsiaB pisze...

Zakupy dobre na wszystko!!!:)

moja-enklawa pisze...

Witam,zaglądam Tu regularnie od pewnego czasu.Dowiedziałam się własnie czegoś fajnego,że ta promocja DMC rzeczywiście jest aktualna.Ja mam trochę wiecej zachodu.Muszę wysłać paragon ze sklepu(gdzie kupiłam 12 mulin DMC)pod wskazany adres i poczekać na te śliczne przydasie,aż mi przyślą.Pozdrawiam.

Titania yng Nghymru pisze...

fajne zakupy ksiązkowe i hafciki ładne dostałas. bedziesz miała zajete łapki przez całe lato :) no ale o to właśnie chodzi :P

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...