czwartek, 2 sierpnia 2012

Powoli wracam...

na świat blogowy ale nie do końca.
Upał dzisiaj niemiłosierny.Nic się nie chce, człowiek by tylko leżał i nic nie robił.

Przedstawiam opóźniony lipcowy mini hafcik z którego zrobiłam wakacyjną karteczkę.


Przy okazji zrobiłam dwie małe skromne karteczki.






Wczoraj kupiłam sobie w Empik-u zestaw do wyhaftowania tulipanów.W zestawie jest podmalowana na zielono kanwa w białe "ciapki",gazetka z wzorem i komplet mulin,cena 9.90 zł.



Doszły też dwie książki-czytadła.


Ostatnio przeczytałam te książki.



Teraz zaczęłam czytać trzy tomową książkę "Trzy gwiazdy".
Bardzo mi się podoba.Jest to życie trzech aktorek spokrewnionych ze sobą i żyjących w innych światach.Pierwszy tom toczy się w Rosji w latach 1911-1922.Jest I wojna światowa, rewolucja pażdziernikowa, miłość nienawiść sława pieniądze.
Z niechęcią podchodziłam do tej sagi ale wciągnęła mnie od pierwszej strony.Polecam!


Haftowanie idzie mi jak po grudzie ale  codziennie stawiam parę krzyżyków.

8 komentarzy:

PAKMA pisze...

U mnie upalow nie ma i tez strasznie mi sie nic nie chce robic... leze cale dnie przed telewizorem i czasem cos dlubne igla... dobrze, ze olipmiada jest, to chociaz mam co ogladac :) Fajny ten zestaw kupilas! Pokaz jak go wyszyjesz.
Pozdrawiam!!!

blasiuk pisze...

Mam ten sam zestaw, nawet zaczęłam i mam już jednego tulipana. Potem odłożyłam tak dokładnie, że nie mogę znaleźć teraz schematu. Szlag to .... Trzymam kciuki. Pokaż jak wyszyjesz!

Kajka pisze...

A byłam ostatnio w Empiku i moje oczy nie dojrzały tego zestawu-norma. Siedze w klimie więc nic nie czuję ale jak o 16 wypełznę na powierzchnię to sie roztopię.
Ja również powoli powracam - chociaż nie idzie mi to zbyt dobrze.
Buziole

haftyśka pisze...

śliczny ten tulipanowy zestaw!
jeśli chodzi o książki to przeczytałam pierwszy tom z Agatą Raisin :)i bardzo m i się spodobał, więc taki mały prezent sobie sprawiłam w postacie prenumeraty na wszystkie pozostałe 10 tomów :)

reala pisze...

Tego zestawu to Ci zazdroszczę, że też u mnie nie ma empiku!!!!!

t-renia pisze...

Śliczne te tulipany:) i karteczki też:)

Anna pisze...

Fajne te tulipanki kupiłaś! Świetnie wykorzystałaś hafciki na karteczki.
Taka upalna pogoda rozleniwia chyba każdego :)
Pozdrawiam.

pelasia pisze...

sliczne hafciki...zestawik bardzo ciekawy,ciekawa jestem jak bedzie Ci sie haftowalo na kanwie z podmalowanym tlem,gdyz czytalam rozne opinie na ten temat...zycze milej lektury i troche ochlody...

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...