piątek, 17 sierpnia 2012

Zakupowo i hafcikowo.

Witam nowe obserwatorki.Jest mi bardzo miło Was gościć na moim blogu.
Przepraszam kochane blogowiczki że tak rzadko wchodzę na Wasze blogi i komentuję Wasze posty.Brak czasu jest moim usprawiedliwieniem.Obiecuję poprawę jak tylko obrobię się z tym całym szkolnym zamętem.

Wczoraj w"Biedronce" kupiłam sobie komplet trzech puszek na moje przydasie.

Przepraszam za złą jakość zdjęcia.Wieczko wygląda tak:

Prawda że słodki obrazek.Uwielbiam te klimaty.

W "Home & you" kupiłam wieszak kuchenny z przeceny.Bardzo spodobał mi się obrazek:

No i moje ukochane gazetki:


W gazetce robótkowej wzory na zakładki i mnóstwo wzorów owocowo-jarzynowych:





A na koniec moje niedokończone ale bliskie końca robótki.






11 komentarzy:

Retro Feelings pisze...

Super zakup z tymi puszkami. Zapomniałam wczoraj, żeby tam iść. Może jeszcze dzisiaj coś znajdę ;)

Miłego weekendu!

tafcik pisze...

no, to teraz będziesz haftować i haftować :)

Daniela pisze...

Zakupy wspaniałe, będzie co haftować.Pozdrawiam!

fabka27 pisze...

Muszę szybciorem lecieć do kiosku po Twórcze... Te zakładki wyglądają super!

Anna pisze...

Niezłe łupy!
Ja dziś też kupiłam tę ostatnią gazetkę :))

Asia pisze...

Super zakupy:)) puszeczki sa przesliczne :))
Pozdrawiam Asia

anenia pisze...

świetne te puszki !!! chyba muszę odwiedzić biedronkę :-)
wieszak kuchenny fantastyczny

ydetodounpoco pisze...

Un blog fantanstico.
Besos desde España

Alojka pisze...

wspaniałe zakupy, polowałam na te puszki, ale w mojej biedronce nie było ich

LUNA pisze...

He he ja tez byłam w biedronce , ale kupiłam inną

eniutek pisze...

zawsze gdy zobaczę Twój post z gazetkami pędzę na zakupy ( lubimy prawie teb same tytuły :)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...