piątek, 31 sierpnia 2012

Zakupy kosmetyczne...

Dzisiaj byłam w "Rossmanie".Wyłapałam parę kosmetyków i herbaty  w promocji.


Pyszne pachnące herbatki.Uwielbiam herbaty szczególnie jesienią gdy jest chłodno i deszczowo.Piję ją w dużych ilościach.

Masła do ciała. Antycelluitowe- pomarańczowe z aromatem wanilii i ujędrniające-czekoladowe z kokosem.

i pięknie pachnący balsam do ciała-pomarańczowo-waniliowy.
Pewnie się dziwicie po co mi tyle balsamów.Odpowiedź jest prosta.Rzadko chodzę po sklepach i dlatego robię zapasy.Balsam używam dwa razy dziennie i zużywam go dość szybko..


Maseczki które kładę sobie relaksująco dwa razy w tygodniu.

Za wszystkie zakupy zapłaciłam 36 zł.

Parę dni temu kupiłam też w "Rossmanie dwa żele pod prysznic Oryginal Source po promocyjnej cenie(za dwa 11,99 zł. ).

Ostatnio mam problemy z internetem .Nie mam pojęcia co się dzieje.Chyba czas zmienić komputer ale...na razie to niemożliwe.

5 komentarzy:

pelasia pisze...

swietne zakupy upiekszajace cialo...

Anna pisze...

Fajne kosmetyki wybrałaś :)

Klamociki - Harpęciki pisze...

Też lubie ten sklep. Fajne mają tez bajery do domu. Balsamy z Perfecty są bardzo dobre!

anenia pisze...

też lubię owocowe herbatki :-)
maseczki perfecty to moje ulubione - niestety brak mi systematyczności

Gabrysia pisze...

Ależ u Ciebie kosmetycznie. Co do kremów nivea są genialne!

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...