czwartek, 27 września 2012

I znów kosmetycznie.


Drogi Promyku i Luno!Szampon i odżywkę z serii-z apteczki babuni -kupiłam w Rossmanie.A czy jest dobry? Ta ocena zależy od Was.Każdy ma inne włosy-grube,cienkie,suche lub przetłuszczające się.Dla włosów mojej rodziny jest bardzo dobry.Mojemu synowi wypadały włosy a gdy myje włosy tym szamponem wzmocniły mu się.

Wczoraj w Rossmanie kupiłam szampon lawendowy Ziaji.Czytałam dobre opinie o nim na blogach i postanowiłam wypróbować.Ja i jeden z bliźniaków mamy włosy przetłuszczające się i musimy codziennie je
myć.Koszmar!



Kupiłam też krem do rąk do torebki.Mam strasznie suchą skórę na dłoniach i muszą ciągle je smarować.



 Niedawno dostałam  krem do rąk-Cztery pory roku-od koleżanki,ale nie lubię go.Jest tłusty kleisty i długo się wchłania.Zużyję go ale nigdy nie kupię


Poszłam do H&M kupić sobie jakiś ciuch a wyszłam z kosmetykami.
Jestem strasznie wybredna w kupowaniu ciuchów i byle czym się nie zadowolę.
Ceny były promocyjne ,żal było się nie skusić.


Lakiery-przecena z 14,90 na 5 zł.


Perfumy -10zł-a zapach mnie zniewolił.Nie mogłam się oprzeć.Przepraszam za jakość zdjęć ale dzisiaj pogoda paskudna.Pada deszcz i jest  strasznie szaro,  smutno.


Świeczka :z 24,90 przeceniona na 10 zł.
Uwielbiam świece.Jesienią i zimą palę je na okrągło.

W Rossmanie kupiłam też coś dla małolatów na ich trądzikową cerę.O kremie Siarkowa moc czytałam pozytywne recenzje,kupiłam więc na przetestowane.



A w Biedronie maseczki.


Może się dziwicie że zakupy idą pełną parą.No cóż,lubię obdarowywać znajomych i rodzinę na urodziny imienny,gwiazdkę.Kupię książkę ,drobiazg do domu dołożę kosmetyk i wszyscy są zadowoleni.
Ja jestem szczęśliwa że u kogoś wywołałam uśmiech a osoba obdarowana jest zadowolona że ktoś o niej pamiętał.


2 komentarze:

Asia T pisze...

hej trafiłam tu przypadkiem ale muszę Ci powiedzieć że fajnie tu:) niestety nie mieszkam w Polsce i muszę powiedzieć że brakuje mi niektórych produktów ale wracając do rzeczy- również mam bardzo przetłuszczające się włosy i nic na nie nie pomagało aż ostatnio trafiłam na timotei- w przezroczystej butelce bez silikonów i innych dodatków i muszę powiedzieć że po dwóch tygodniach używania mogę myć głowę co 3 dni! szampon byl dość drogi( ok 6 funtów) ale już na nic go nie zamienię!

Iskierka pisze...

Szampon z Ziaja na prawdę polecam, a ten o zapachu papaji zniewalający a zapach długo utrzymuję się na włosach:)