wtorek, 25 września 2012

Kosmetyczne zakupy.

U mnie szampon i odżywka do włosów idzie jak przysłowiowa woda.Mimo że jestem jedyną kobietą w domu zużycie tych produktów wzrasta.
Dwaj synowie mają długie włosy i bardzo dbają o nie.Bardzo się zresztą z tego cieszę.



Bardzo lubię tę serię-z apteczki babuni.
Szampon i odżywka wzmacniają włosy są lśniące i ładnie pachną.


W Biedronce promocja szamponu i odżywki Tmotei skusiła mnie ceną.6,99 zł.
Jeszcze nie używałam ,nic więc nie mogę powiedzieć.


Puder kryjący Lirene używam od paru lat.Bardzo mi służy,cera wygląda naturalnie,kryje niedoskonałości i daje komfort na cały dzień. Mam ciemną cerę używam więc odcień brzoskwiniowy,kolor ten daje ładny wygląd skóry.


Woda perfumowana Mel Merio jest moim faworytem szczególnie na letnie dni.Ma ładny cytrusowy zapach i co najważniejsze woń nie ulatnia się szybko,jest trwała.
Bardzo lubię te perfumy  kupuję je od dawna.Można je kupić tylko w Rossmanie za 19,99zł.

2 komentarze:

LUNA pisze...

Nie widziałam tego pierwszego szamponu , musze sie rozejrzeć.

Promyk pisze...

Ten pierwszy szampon rzeczywiście taki dobry? Gdzie go można dostać?

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...