poniedziałek, 3 września 2012

No i...

...stało się.Moje szybkie urodzinowe candy wygrała Beata.Cieszę się, ponieważ jest mamą bliźniaków tak jak ja.
Wiem że trudno było Wam określić mój wiek.Zostałam późną mamą i to dlatego Was zmyliło.Moje bliźniaki mają 14 lat a starszy syn 21.A mnie już stuknie pół wieku.O Boże, jak strasznie to brzmi!!!
Beato proszę o adres do wysyłki prezentu na mój adres e-mailowy  cecy44@wp.pl
Bardzo lubię dawać prezenty i  cieszę się że tak szybko rozstrzygnęło się moje candy.

6 komentarzy:

pelasia pisze...

Beatce gratuluje,a Tobie zycze wszystkiego dobrego,a wiek nie taki straszny,co powiesz jak stuknie Ci 60-siatka??hi,hi

Anna pisze...

Gratulacje dla Beatki!

Beatka03 pisze...

Gratuluję zwyciężczyni a Tobie - wszystkiego naj naj naj!!!!

Beata pisze...

Bardzo się cieszę że wygrałam :-) Twoje bliźniaki maja 14 lat a moje 10
Już pędzę wysyłać adres :-)

AsiaB pisze...

Gratulacje!A hafciki w poprzednich postach świetne!!!

Madziorek pisze...

nie ważne ile człowiek ma lat, ważne na ile się czuje.
wszystkiego dobrego !

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...