piątek, 28 września 2012

Próbki kosmetyków i materiałów.

Ostatnimi czasy dostałam parę darmowych próbek od firm kosmetycznych i  materiałowych.

Firma kosmetyczna petracell.co przysłała mi próbki i broszurę informacyjną.


Yves Rocher przysłała mi wiele próbek wód toaletowych.


W firmie Fakro można zamówić trzy dowolnie wybrane materiały.


W francgardiner.pl można zamówić 6 próbek materiałów.


A w Dekoria.pl wybieramy 10 próbek materiałów.



Można wykorzystać próbki do małych form hand made.

4 komentarze:

piegucha pisze...

Dzieki za cynk odnosnie probek materialow! Na dwoch stronach znalazlam opcje zamowienia probek, ale z francgardiner.pl mam problem:( gdzie szukac tej opcji?

piegucha pisze...

dzieki!

piegucha pisze...

zamowilam sobie:)
a tu dla Ciebie link
http://www.stylus.pl/sklep/probki_tkanin

piegucha pisze...

Aaaa! Spryciula:P Jakbys jeszcze jakies namiary miala to poprosze:) takie male kawalki to akurat na moje prace:) Fajnie jest znalezc cos darmowego w sieci:) A ja zaraz mykam do mojego banku, bo dzis darmowe kubki i hot-dogi daja:) czyli nie musialam dzis gotowac obiadu:P

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...