czwartek, 20 września 2012

Urodzinowe zakupy.

Rodzina na urodziny daje mi pieniądze i kwiaty.Uważają że ja wiem najlepiej co mi potrzeba.
O,tak.Dużo rzeczy jest m potrzebne jak każdej kobiecie.


Uwielbiam buty zamszowe i to jak najdłuższe.Noszę je przez cały rok.Kupiłam sobie jedną parę ale muszę kupić jeszcze jedną w innym kolorze .



To pudełko na drobiazgi tak mi się spodobało że nie mogłam się oprzeć.Wieczko jest cudowne!


Taśmy klejące nie tradycyjne.Do ozdabiania srapów będzie jak znalazł.




Ściereczka przeceniona aż o 6 zł.Kupiłam dwie.



Kosmetyczka do torebki.Mała i w ulubionym moim deseniu.Do torebki zmieści wszystkie moje akcesoria kosmetyczne.



Maseczki których nigdyza wiele.Lubię relaks z maseczką na twarzy.



Ujędrniający peeling myjący jest zawsze potrzebny.Szczególnie w moim wieku.Ściera naskórek i przygotowuje skórę na  przyjęcie balsamu do ciała.


Książki nieodmiennie mi towarzyszą.
Kupiłam "Pięćdziesiąt twarzy Greya" ponieważ zbiera tak złe recenzje że chcę wyrobić swoje zdanie.

To jeszcze nie koniec zakupów ale nie mam czasu kontynuować mojej recenzji.
Może wrócę do Was moje kochane jutro.

4 komentarze:

piegucha pisze...

Ojej, poszalalas! Fajnie, ze moglas sobie kupic na co mialas ochote, choc ja tam wole dostawac niespodzianki niz kase:P
A w tych butach to w lecie tez chodzisz? Nie za cieplo?
Pozdrawiam i czekam na ciag dalszy:)
Anka

BlueEyedGirl pisze...

super zakupy!
bardzo ładne buty:)
wszystkiego naj naj najlepszego
spóźnione ale szczere:)

violi igłą malowane pisze...

To zaszalałs z zakupami ..

t-renia pisze...

Proszę jakie wspaniałe zakupy:)
Też lubię długie buty, nie koniecznie zamszowe kupuję z praktycznego punktu skórzane:)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...