środa, 17 października 2012

Buty,wzorki i książki.

W "Biedronce"kupiłam sobie fajne buty zimowe.Cena 29,90.


Wygodne,będą na szybkie wypady na zakupy lub inne załatwianie spraw.

Biorę udział w całorocznej zabawie u Teresy.Dostałam od niej wzorki i umilacze a serwetka z bzami jest cudna.


Nowej książki Charlotte Link nie mogłam sobie odpuścić.Ma niezbyt pochlebne opinie ale co tam .Jestem wierna niektórym autorom.



A moja wizyta w bibliotece skończyła się wypożyczeniem moich ulubionych książek z literaturty skandynawskiej.
Skończyłam czytać trylogię z Oslo Jo Nesbo:"Czerwone gardło""Trzeci klucz" i "Pentagram"  a "Pancerne serce i "Upiory"też są kryminałami których głównym bohaterem jest Harry Hole komisarz norweskiej policji.
Książki super się czyta,do końca nie wiadomo kto jest sprawcą a rozwiązanie zagadki naprawdę jest zaskakujące.


Wczoraj dostałam próbki kosmetyków dla dzieci firmy Pharmaceris.


7 komentarzy:

t-renia pisze...

O , cieplusie butki:)Fajnie ,że już doleciało:)Pozdrawiam:)

Alojka pisze...

fajny stosik i paczuszka, pozdrawiam

Agata Adelajda pisze...

Fajne, ja mam z zeszłego roku takie paputki. Megaciepłe!

Promyk pisze...

Widać, że udany dzień! Pozdrawiam!:)

violi igłą malowane pisze...

wSESZŁYM ROKU KUPIŁAM MOCNO PRZECENIONE ALE RÓZOWE I JESZCZE ICH NIE UBRAŁAM ..
fAJNE WZORKI DOSTAŁAS ..

Zwyczajna mama pisze...

świetne te buty z biedronki :) ciekawe, czy wytrzymają choć sezon ;)

anenia pisze...

fantastyczne książki - chyba mamy podobny gust czytelniczy :-)
mam chrapkę na Nesbo ale w bibliotece ciężko dostać kolejne tomy

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...