środa, 24 października 2012

Masło do ciała i haft.


 Lubicie masła do ciała? Ja uwielbiam.Jak widzicie kończy mi się masło czekoladowe z olejkiem kokosowym.Przygotowałam więc dla Was krótką recenzję.


Konsystencja zwarta kremowa o kolorze czekolady mlecznej.
Zapach cudowny.Czekoladowy z nutą kokosa.Mąż mówi że po posmarowaniu się tym masłem po wieczornej kąpieli pachnę bardzo apetycznie.
Rozsmarowuje się bardzo dobrze i szybko się wchłania.
Ciało jest gładkie i po dłuższym stosowaniu skóra naprawdę jest ujędrniona.

 Minus jest tylko jeden  :brudzi bieliznę która robi się szara i w brązowych plamkach, ale po wypraniu jest wszystko o.k.Zabrudzenia znikają.,trzeba częściej zmieniać bieliznę nocną i dzienną(jeśli smarujemy się po porannym prysznicu).

Jestem bardzo zadowolona z tego produktu  na pewno wrócę do niego jeszcze nie raz.



Puszyste masło do ciała o właściwościach ujędrniających i zmiękczających.
Olejek kokosowy – nawilża, wygładza i łagodzi podrażnienia.
Masło kakaowe – regeneruje, ujędrnia i zapobiega wysuszaniu skóry.
Koenzym Q10 - dostarcza skórze energii.
Witamina B5 – uelastycznia.
Apetyczny zapach czekolady odpręża i poprawia nastrój.



Skład: Aqua, Paraffinum Liquidum, Isopropyl Myristate, Cetearyl Ethylhexanoate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Theobroma Cacao Seed Butter, Cocos Nucifera Oil, Gardenia Tahitensis Flower Extract, Tocopherol, Soya Lecithin, Caprilic/Capric Trigliceride, Trilaureth-4 Phosphate, Panthenol, Tocopheryl Acetate, Ubiquinone, Caramel, Polyglyceryl-3 Diisostearate, Acrylates/ C10-C30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Carbomer Disodium EDTA, Sodium Hydroxide, BHA, Ethylparaben, Methylparaben, 2-Bromo-Nitropropane-1,3-Diol, Parfum.





Dzieci mają pretensje że nigdy im nic nie wyszyłam.Wzięłam się więc za haft który kupiłam rok temu w promocji.Nie cierpię podmalowanej kanwy ale jakoś przełamałam swoją niechęć i wzięłam się za pracę.
Kiedy skończę ten obrazek?Może za rok?


A taki będzie końcowy efekt.

6 komentarzy:

maczka87 pisze...

Dziękuje za odwiedziny. A co do twojego haftu to mnie się bardzo podoba i myślę że skończysz szybciej go :)

Zwyczajna mama pisze...

czekolada i kokos mmm musi pysznie pachniec;)

cyrysia pisze...

A ja jakoś nie przepadam za masłem do ciała i miałam nawet jeden,też czekoladowy, ale oddałam siostrze. Co do haftu- prześliczny. Zawsze podziałam takie osoby, co mają w sobie tę zdolność manualną.

anenia pisze...

za masłem do ciała nie przepadam ale już mus o lżejszej konsystencji i owszem :-)

Anna pisze...

Hafcik będzie śliczny i na pewno poradzisz sobie z nim szybciej niż myślisz :))

92ana pisze...

Haft bardzo ładny... :)
Masło do ciała wypróbowałam, rzeczywiście konsystencja świetna, ale zapach mi przeszkadza.. Jak dla mnie troche za "słodko"..:P

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...