poniedziałek, 1 października 2012

Naparstek i zakupy hafcciarskie.

Kolejny naparstek do kolekcji:


Zrobiłam ostatnie(mam nadzieję)w tym roku zakupy hafciarskie w sklepie internetowym nadodatek.pl

Pudełko na muliny ze schematem haftu na wieczko.


Piękne zamknięcie w kształcie serca


W środku cena 120zł,a ja zapłaciłam 19,90 zł. I jak tu nie wziąźć takiego skarbu za taką cenę?


Do tego kupiłam trzy zestawy do wyhaftowania kartek świątecznych.




Dwie kanwy:zielona i różowa.


A pudełeczku metalowemu w stylu vitage też nie mogłam się oprzeć.Będzie na igły.Szkoda że w  środku nie ma magnezu.

10 komentarzy:

mika78 pisze...

Pudełko cudo strasznie mi się podoba ,karteczki będą śliczne pozdrawiam.

AsiaB pisze...

Same cuda!!!Tylko pozazdrościć!

piegucha pisze...

Wiewiorka jest boska:) A pudelko i ja kupilam juz dawno:P
A tak sobie ostatnio zastanawialam sie, dlaczego u mnie juz nie komentujesz? :(

Pagatek pisze...

Same skarby. Pudelko jest super :)

PAKMA pisze...

Wspaniale zakupy! Te karteczki sa bardzo urocze :)

Anna pisze...

Zakupy śliczności!

chica111 pisze...

Super zakupy. Zapraszam w takim razie do mnie na naparstkowe Candy. Info poniżej. Pozdrawiam Iza N-P.
http://chica111.blogspot.com/2012/09/naparstkowe-candy.html#comment-form

eniutek pisze...

Oj zakupki :) Nie mogło mnie tu zabraknąć :) Gratuluję pięknych , nowych nabytków i pozdrawiam

Morrora pisze...

Kochana zostałaś otagowana. Zachęcam do odpowiedzi:)
http://zmalowanalala.blogspot.com/2012/10/tag-zakupy.html
Pozdrawiam:)

raeszka pisze...

Zrobiłaś bardzo udane zakupy :).

Aż Ci troszkę zazdroszczę tych wszystkich cudeniek :).