wtorek, 2 października 2012

O-TAGowana

przez zmalowanalala
Dziękuję za zaufanie .Postaram się wywiązać z zadania.

CZAS TRWANIA : PAŹDZIERNIK!
CELEM TAG'U JEST :
- zachęcenie do chwili relaksu,aby zrobić coś tylko dla siebie
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki
- poprawienie swojego wyglądu
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu
- radość i duma ze swojego wyglądu
ZASADY TAG'U :
- napisz kto Cię oTAG'ował
- umieść baner na swoim blogu
- umieść zasady TAG'u w poście na swoim blogu
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki
- oTAG'uj co najmniej 5 osób :)
A kogo ja o TAG-owuję:

Uwielbiam czytać te blogi dlatego je wybrałam.
Już wkrótce recenzja pierwszej maseczki.

Brak komentarzy:

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...