czwartek, 25 października 2012

Pentagram.

Bardzo dobry kryminał skandynawski.Trzecia część o komisarzu Harrym Hole.Komisarz ma problemy z alkoholem i z kobietami.Żyje samotnie.Ma jednak wspaniałą intuicję i w prowadzeniu śledztwa jest mistrzem.W książce tej ściga kuriera śmierci zabijającego młode kobiety.Polecam!!!



Ulice Oslo przemierza groźny Kurier Śmierci. Na miejscu zbrodni pozostawia charakterystycznie okaleczone zwłoki. Norweska policja mobilizuje wszystkie siły, by pojmać sprawcę i zapobiec kolejnym zabójstwom. W walce z nieuchwytnym mordercą sprzymierzają się dwaj odwieczni wrogowie: komisarz Harry Hole oraz Tom Waaler – niezwykle utalentowany śledczy. Harry przechodzi trudne chwile. Szarpany nałogiem, dręczony niewyjaśnioną śmiercią Ellen, swej byłej partnerki, czuje, że jego życie osobiste i zawodowe rozpada się. Sprawa Kuriera Śmierci ma być ostatnią w jego tak błyskotliwej dotąd karierze…


Tytuł: Pentagram

Autor: Nesbo Jo

Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie

Numer wydania: II

Data premiery: 2010-10-06

Język wydania: polski

Język oryginału: norweski

Tłumaczenie: Zimnicka Iwona

Rok wydania: 2010

4 komentarze:

natanna pisze...

Nie udało mi się przeczytać ani jednego kryminału skandynawskiego ale słucham "Co się zdarzyło tej małej dziewczynce" i jest to bardzo interesująca pozycja kryminalna.
Może kiedyś i po tego autora sięgnę.)

Beata pisze...

Nie czytałam jeszcze :-) Ale kto wie... :-)

Bożena pisze...

Nie czytałam. AA szkoda...
Termin wysyłki uległ zmianie - 15.11.2012 r. Pozdrawiam.

anenia pisze...

mam w planach przeczytanie jego książek - uwielbiam kryminały

właśnie zabrałam się do zdobywania całej serii bo chce przeczytać po kolei

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...