niedziela, 7 października 2012

Recenzja kremu Nivea.

Jakiś czas temu dostałam do przetestowana krem od firmy Nivea.Używam go na dzień i jestem bardzo zadowolona.


Konsystencja lekka , delikatna i nie spływa,jak widać na zdjęciu.


Wchłania się ekspresowo.Twarz jest gładka, nie świeci się i jest przygotowana do makijażu.Pory są mniej widoczne.A zmarszczki?Jakie zmarszczki?Oczywiście żartuję!Drobne zmarszczki  wygładzają się i są niewidoczne.
Dzisiaj jest niedziela nigdzie nie wychodzę z domu i nie muszę robić makijażu.Skóra odpoczywa.Nałożenie na twarz  kremu Nivea daje mi komfort świeżości i dobrej kondycji cery aż do wieczora.Cera. jest dobrze nawilżona.
Krem mi służy i na pewno jeszcze na niego się skuszę gdy opróżnię do końca opakowanie.
Krem jest bardzo wydajny i słoiczek o pojemności 50 ml.może starczyć na długo.

2 komentarze:

Ava Valk pisze...

Uważam, że Nivea nigdy nie zawodzi...

Dagusia pisze...

UWIELBIAM kremy Nivea :) mam matujący na dzień i jestem zachwycona :)

Co przeczytałam we wrześniu?

W tym miesiącu planowałam przeczytać trzy książki a przeczytałam sześć. Super. Trzy kryminały i trzy obyczajowe. Równowaga zachowana. ...