piątek, 12 października 2012

To i owo weekendowo.


Wszyscy mają mam i ja . Zamówiłam w Empiku .Książka jest z mylnym nazwiskiem, ale to nic, najważniejsza jest zawartość.


Moja ulubiona gazetka wnętrzarska już się pojawiła, będzie co czytać w weekend.
A do tego obszerny "Twój styl".Czytania a czytania.


Poza tym do "Twojego stylu" dołączony jest kalendarz na 2013 rok.Chciałam z motywem krzyżykowym ale w saloniku gdzie mam teczkę z prasą Pan miał tylko kalendarz z motywem panterkowym.Trudno.


W czasopiśmie jest też kupon rabatowy na krem Clarins i próbka podkładu Clinique .

.


W sklepie "Chińskim" kupiłam komplet agrafek i guziczków.


A na zimne ponure jesienno zimowe dni mały zapas olejków i podgrzewaczy.


Olejki kupiłam w "Biedronie".


Dzisiaj u nas zimno(+3 stopnie C) ale świeci słońce.
Życzę Wam udanego weekendu!!!

4 komentarze:

mika78 pisze...

Ile zapłaciłaś za książkę Danieli,udane zakupy ,pozdrawiam.

Edyta pisze...

Oj i ja muszę zamówić sobie tę książeczkę!!!

anenia pisze...

ale poszalałaś zakupowo
kusi mnie ten Twój Styl z kalendarzykiem :-)

AsiaB pisze...

Nie ma to jak szaleństwo zakupowe!Super:)

Zakupy różne.

Puder sypki z Aliexpress. Bardzo fajny nie uczula(przynajmniej mnie) i dość wydajny Zakupy z Empiku. Naklejki do plannera i taśmy ...