piątek, 26 października 2012

Zakupy kosmetyczne i scrap-owe.

Zakupy w Rossmanie:


Czas na farbowanie .Od jakiegoś czasu używam koloru-czarna porzeczka.Zawsze kupowałam farbę firmy Loreal,a tym razem spróbuję Garnier-a.


Szampon 2 w 1 kupiłam pierwszy raz. Chłopaki myją włosy codziennie,nie nadążam z kupowaniem szamponów.Starszy syn zużywa też sporo odżywek.Oj,gorzej niż z dziewczynami.



No i w promocyjnej cenie 2 maseczki.


W H&M kupiłam dwa błyszczyki w promocyjnej cenie.



A w Empiku wyprzedaż"Kup 2 w cenie 1."

Kupiłam dwa zestawy do scrapu a zapłaciłam za jeden.Super promocja.

7 komentarzy:

pelasia pisze...

bardzo zroznicowane zakupy...jeden blyszczyk dla Ciebie,drugi dla chlopakow?hi,hi

Kasia pisze...

Bardzo się cieszę. Czekam na e-maila z danymi i już wpisuję na listę. ;)

Ania pisze...

ciekawa jestem jak sprawdzą się maseczki :)

Annette pisze...

Ja też szukam alternatywy dla L`oreal tylko nie mogę znaleźć żadnej z aplikatorem :-(

AsiaB pisze...

Oj coś ostatnio kupujesz i kupujesz!I tak trzymać!!!:)

eniutek pisze...

Oj ,zakupki ,zakupki. Lubię i kupować i oglądać co kupują inni :)

Nimva pisze...

Błyszczyki wyglądają zachęcająco :] Jeszcze nie spotksłam połączenia faceta i odżywki :P

Tęsknota boli.

Wczoraj wróciłam z Warszawy, jechałam cały dzień i przez całą drogę płakałam. Bolało mnie że muszę opuścić moje dziecko. Wiem że jest do...