poniedziałek, 12 listopada 2012

Biblioteka i promocyjne zakupy książkowo-xxx


Książki z biblioteki.Jak widać rządzą kryminały.

22 listopada mam imieniny.Rodzina już dała mi troch pieniędzy na imieninowe zakupy.Moi rodzice są starszymi ludźmi i nie mają siły chodzić po sklepach.
W E-mpiku były promocje książek kupiłam więc parę pozycji.Przyrzekłam sobie że co najmniej przez rok nie kupię żadnej książki.Mam chyba z 80 książek(jak nie więcej) w swojej biblioteczce które czekają na przeczytanie.A do tego zawsze mnie ciągnie do biblioteki, a książki pożyczone trzeba przeczytać w pierwszej kolejności.






Kupiłam też drugą część trylogii Folletta.Pierwszą zakupiłam dwa lata temu,muszę mieć wszystkie trzy części,
Pierwsza to "Upadek gigantów",druga to "Zima świata".



Uwielbiam Folletta.Jego "Filary ziemi" i "Świat bez końca"przeczytałam jednym tchem.




A to zakupy hafciarskie.Też promocyjne w sklepie nadodatek.pl







Zrobiłam też już parę zakupów na prezenty gwiazdkowe.Zostało mi do kupienia jeszcze parę drobiazgów.
Postanowiłam w tym roku być bardziej zorganizowana.

7 komentarzy:

maczka87 pisze...

Świetne zakupy sobie narobiłaś :) Zazdroszczę...

Ulkaaz pisze...

Ja tez tak mam że jak wejde do biblioteki to nie potrafię wyjśc z niej "pusto".Za to kupować ksiązki...rzadkość.
Świetne zakupy robótkowe :)

anenia pisze...

też uwielbiam kryminały i sensacje :-)
świetne zakupy xxx

Morrora (zmalowanalala) pisze...

Zapraszam do odpowiedzi na tag -
http://zmalowanalala.blogspot.com/2012/11/liebster-blog.html

Edyta pisze...

Szaleństwo zakupowe :))))

AsiaB pisze...

Piękne zakupy!!!Wszystkiego najlepszego!!!

haftytiny@o2.pl pisze...

fajne zakupy, tez się zastanawiam nad tą muliną:)