sobota, 10 listopada 2012

Godziny strachu.



Nina Landry chce spędzić swoje 40 urodziny i Boże Narodzenie z dwójką swoich dzieci i z nowym przyjacielem na gorącej Forydzie.
Chce zostawić za sobą zimną Anglię.

Niestety w dniu wyjazdu zaginęła jej córka Charlie.Matka nie wierzy że uciekła z domu.Bardzo się cieszyła na wyjazd do Ameryki.
Policja działa opieszale dlatego Nina sama wszczyna śledztwo.
Godziny mijają a nikt nie wie co się dzieje z 17-letnią dziewczyną.
Nina liczy tylko na siebie,zaczyna heroiczną walkę z czasem.
W ostatniej chwili ratuje córkę uwięzioną w bunkrze .Grozi jej utopienie, ponieważ w czasie przypływu nie ma szans na uratowanie.Matka w ostatniej chwili wyciąga mocno wyziębioną Charlie na stały ląd.A kto jest zamieszany w zniknięcie dziewczyny?Czy można ufać ludziom blisko nas żyjącym?Dowiedzcie się sami czytając tę książkę.Akcja mnie wciągnęła i przeczytałam powieść w dwa dni.
Liczba stron-291


Tytuł: Godziny strachu

Autor: French Nicci

Wydawca: Książnica

Numer wydania: I

Data premiery: 2011-02-07

Język wydania: polski

Język oryginału: angielski

Tłumaczenie: Przybyś-Preiskorn Katarzyna

Rok wydania: 2010

Forma: książka

2 komentarze:

malgoska pisze...

:) Mamy takie same MANIE :)French czytałam tylko "Czerwony pokój" też trzyma w napięciu. Pozdrowienia

maczka87 pisze...

Widzę połykasz te książki :) Pozdrawiam

Bullet journal czy kalendarz?

Witajcie moi drodzy w ten mglisty ranek. Praktycznie przez cały wrzesień męczy mnie katar. Szczególnie rano i wieczorem. Mam już dość o...